Karbon Peeling

Home / Karbon Peeling

Karbon peeling nedir?

Karbon  Peeling, leke giderme ve cilt gençleştirme yöntemidir. Ölü deriler ciltten temizlenir işlemidir Bu, ciltte daha pürüzsüz ve daha parlak bir cilt elde etmek için mevcut en gelişmiş yöntemlerden biridir.

Karbon Peelingin amacı nedir?

Karbon Peeling ile lekelerin yok edilmesi, siyah noktaların azaltılması, gözeneklerin sıkılaştırılarak; cilt sarkmalarının, ince çizgilerin ve kırışıklıkların azaltılması amaçlanır.

Karbon Peeling nasıl etki eder?

Karbon peeling, genişlemiş gözenekleri rafine eder, yağlı salgı ve sebum oluşumunu azaltır. İltihap önleyici ve antibakteriyel işlemdir. Daha temiz ve pürüzsüz bir cilt için sivilce ve siyah noktaları giderir. Cilt düzensizlikleri azalır ve cilt renk değişikliği giderilir. Bu şekilde, cildin daha düzgün bir görünüşü elde edilir. Çünkü ölü cilt hücreleri epidermisten çıkarılır. Kollajen, elastin ve hyaluronik asit üretimi uyarılır. İlk seanstan sonra bile; cilt dokusu elastikiyet ve genç görünüm kazanır.

Karbon peeling nasıl yapılır?

İşlem öncesinde, uygulama bölgesi temizlendikten sonra ince bir tabaka karbon maskesi uygulanır. Karbon macunu sürülen cilt yaklaşık 15 dakika kurumaya bırakılır. Cilde yapışmış durumda olan karbon yaklaşık 15 – 20 dakikalık bir işlemle ciltten uçurulur. Lazer ışınının çarpması ile uçan karbon parçacıkları beraberinde ölü deri tabakasını da götürür. Bir kısım karbon parçacıkları da gözeneklerden içeriye doğru girerek emilir ve sıkılaşma sağlar.

İşlem yaklaşık 30 dakika kadar sürer.

Uygulama sonunda ağrı, acı ya da yanma hissi olmaz. Biraz kızarıklık olabilir.

Karbon peeling işleminden hemen sonra güneşin veya solaryumun UV ışınlarından kaçının. Mutlaka SPF 30-50 koruma faktörü ile güneş koruyucu kullanın. Vazelin kullanmayın.

Karbon peeling ile

Siyah noktaların temizlenmesi

Yağlı tabakanın giderilmesi

Lekelerin giderilmesi

Gözeneklerin sıkılaşması

Cildin tonunun dengelenmesi

Kırışıkların giderilmesi

Sarkmaların önlenmesi

Yeni lekelerin oluşumunun önlenmesi amaçlanır.

İşlemin 3 ya da 4 seans tekrar edilmesi halinde istenilen sonuca ulaşılabileceği öngörülmektedir.

Karbon peeling koltukaltı ve özel bölge kararmaları için de etkili bir yöntemdir.

Karbon uygulaması hakkında daha fazla bilgi, ücretsiz cilt analizi ve randevu için 0(232)2278181 ve 0(506)9991011
numaralı telefonlarımızı arayabilir ya da yandaki WhatsApp hattımıza yazabilirsiniz.