Karbon Peeling

Karbon  Peeling, lekeler ve cilt gençleştirme için non-invaziv bir tedavi yöntemidir. Bu, ciltte daha pürüzsüz ve daha parlak bir cilt elde etmek için mevcut en gelişmiş yöntemlerden biridir. Lekeleri tedavi etme, ince çizgileri ve kırışıklıkları azaltmada etkilidir.

Karbon peeling, genişlemiş gözenekleri rafine eder, yağlı salgı ve sebum oluşumunu azaltır. İltihap önleyici ve antibakteriyel tedavidir. Daha temiz ve pürüzsüz bir cilt için sivilce ve siyah noktaları giderir. Cilt düzensizlikleri azalır ve cilt renk değişikliği giderilir. Bu şekilde, cildin daha düzgün bir görünüşü elde edilir. Çünkü ölü cilt hücreleri epidermisten çıkarılır. Kollajen, elastin ve hyaluronik asit üretimi uyarılır. İlk seanstan sonra bile; cilt dokusu elastikiyet ve genç görünüm kazanır.

Lazer tedavisinden önce, tedavi edilecek cilt bölgesine ince bir tabaka karbon macunu uygulanır. Karbon macunu sürülen cilt yaklaşık 15 dakika kurumaya bırakılır. Cilde yapışmış durumda olan karbon yaklaşık 15 – 20 dakikalık bir işlemle ciltten uçurulur. Lazer ışınının çarpması ile uçan karbon parçacıkları beraberinde ölü deri tabakasını da götürür. Bir kısım karbon parçacıkları da gözeneklerden içeriye doğru girerek sıkılaşma sağlar.

Cilt tedaviden sonra biraz kızarıklık olabilir. Bu tedaviden sonra cilt çok alıcı olduğundan, destek için de serum tedavisi önerilebilir. Bunlar cilt tipine ve kişisel ihtiyaçlarına göre düzenlenir. İşlemden sonra vazelin kullanılmamalıdır.

Karbon peeling işleminden hemen sonra güneşin veya solaryumun UV ışınlarından kaçının. Mutlaka SPF 30-50 koruma faktörü ile güneş koruyucu kullanın.