Selülit

Home / Selülit

Selüliti ortaya çıkaran neden bir tane olmadığından; tedavisi de çoklu yöntemlerle yapılması gerekir. Gerektiğinde her aşamada  farklı yöntemler uygulanarak selülit problemine çözüm sağlanır.

Selülit, deri altında bulunan yağ hücre gruplarının anormal bir şekilde birikmesi ve bunun sonucunda bazı alanlarda kan dolaşımının bozulması ile oluşur. Bu sorunun arttığı alanlarda zamanla yağ, hücre grupları arasında topaklanarak deride çöküntü ve portakal kabuğu görünümünü andıran bir yapıya dönüşür.

Selülit en sık uyluk ve kalça çevresinde görülür. Bazen göğüslerde, karın bölgesinde ve üst kollarda da rastlanır.

Kadınların neredeyse %80’inin yaşadığı bir problem olan selülitin, genetik, hormonal ya da hareketsiz yaşam gibi pek çok farklı nedeni vardır. Şişmanlama ile hiçbir alakası yoktur, zayıf kişilerde de görülebilir. Daha çok kalça, karın, baldır, üst bacak bölgelerinde görülen selüliti yok etme yöntemleri vardır. Bazı durumlarda selülitin nodüle dönüştüğü durumlarda tıbbi tedavi gerekebilir.

Selülitle ilgili yapılan programlarımızda; cilt analizi sonrası mezoterapi, velesmooth, RF, Lenf Drenaj, selülit masajı ve diğer yöntemlerden oluşan karma bir program planlanmaktadır.

Selülit tedavisi işlem bölgedeki yoğunluğa göre 6-10 seans sürebilir. Seanslar 45 dakika kadar sürer.

SELÜLİT HAKKINDA DOĞRU BİLDİĞİNİZ YANLIŞLAR başlıklı yazımızı okumanızı tavsiye ederiz.